sobota, 19 maja 2012

1# Mój pierwszy TAG

Dopiero kilka dni temu zobaczyłam, że zostałam oTAGowana przez Basię♥ za co bardzo, bardzo dziękuję :). Bardzo lubię takie zabawy, więc cieszę się, że zostałam do niej zaproszona :). W tej brało już udział mnóstwo osób, jednak przedstawię zasady :

  1. Każda oTAGowana osoba ma za zadanie odpowiedzieć na 11 pytań zadanych przez "Taggera" na swoim blogu.
  2. Po odpowiedzeniu na zadane pytania wybierasz nowe 11 osób do oTAGowania i piszesz je w swoim poście.
  3. Tworzysz 11 nowych pytań dla osób oznaczonych w TAGu i piszesz je w swoim TAGowym poście.
  4. Wymieniasz w danym poście osoby oTAGowane przez Ciebie.
  5. Nie oznaczaj oTAGowanych już osób.
  6. Poinformuj wypisane osoby, że zostały oTAGowane.
 Nie będę jednak zapraszać nowych osób, ponieważ jestem już mocno spóźniona i jak już wcześniej napisałam - w tagu brało udział mnóstwo osób i nie wiem kogo jeszcze mogłabym oznaczyć.
Ok, czas na odpowiedzi na pytania Basi :).

1. Jaka jest Twoja ulubiona lektura szkolna? (Jeśli nie chodzisz już do szkoły, to jaka była?)
Chyba najbardziej podobały mi się sztuki Szekspira - "Makbet" i "Hamlet", ponieważ mają ciekawą fabułę, są pisane lekkim,zrozumiałym piórem i bardzo ciekawie nim operuje. Niekiedy zaskakiwało mnie, że pewne sytuacje i zachowania są tak wiernym odzwierciedleniem współczesnej rzeczywistości i chyba to się nie zmieni. Niedawno przeczytałam "Świętoszka" Moliera, który również przypadł mi do gustu. Został napisany w lekkim i zabawnym tonie. 
Z dawnych lat dobrze wspominam "Dzieci z Bullerbyn", ale chyba najbardziej w czasach podstawówki spodobał mi się "Pies,który jeździł koleją", ta książka bardzo mnie wzruszyła.
2. W jakiej porze roku się urodziłeś?
Jesień :).
3. Napisałeś/aś kiedyś jakiś wiersz?
Tak, napisałam kilka. Większość dla siebie, na próbę, a jeden razem ze zdjęciem wygrał internetowy konkurs na stronie o chomikach haha. To było dla mnie duże wyróżnienie,ale mimo wszystko choć dużo piszę, nie czuję się dobrze pisząc wiersze. Takie utwory powinny mieć swoją głębię, a w moim przypadku mam wrażenie, że są one naciągane i nienaturalne, a te rymowane bardzo dziecinne. Trzeba po prostu mieć do tego powołanie.
4. Masz rodzeństwo?
Starszego brata :).
5. Lubisz czytać książki o wampirach/wilkołakach/aniołach/potworach?
Nie jestem fanką fantastyki, ale staram się nie mówić nie. Saga "Zmierzch" mnie urzekła, ale kiedy w okresie jej sławy książki o wampirach i wilkołakach zaczęły się mnożyć jak grzyby po deszczu odstraszyło mnie to. Dlatego właśnie rzadko sięgam po takie książki i ostrożnie do nich podchodzę. Wszystko zależy od fabuły, nie chcę czytać co jakiś czas tego samego tylko ze zmienionymi imionami. 
6. Uprawiasz sport? Jeśli tak, to jaki?
Nie uprawiam żadnego sportu regularnie i nie przepadam za grami zespołowymi czy biegami. Nie oznacza to jednak, że jedynie siedzę i czytam książki - najważniejsze to znaleźć aktywność, która sprawia przyjemność i dla mnie jest to pływanie, jazda na rowerze czy spacery :).
7. Dlaczego założyłaś/eś bloga?
Zaczęłam podczytywać różne blogi z recenzjami książek, spodobała mi się panująca na nich atmosfera, przyjaźnie wśród blogowiczów, zabawy i wymianki, które świadczą o ich zaufaniu do siebie. Pomyślałam więc czemu nie? Lubię pisać, a skoro tak wiele czytam, mogłabym spróbować z recenzjami. Dzięki temu popracowałabym nad swoim stylem, stopniowo poprawiłabym błędy, a książki nie umykałyby w pamięci, bo w każdej chwili mogłabym zajrzeć tutaj. I tak to się zaczęło :). Bardzo cieszę się, że tu jestem i wciąż mam mobilizację by pisać, a nie tak jak wiele razy mi się zdarzało - porzucać bloga.
8. W jakim miesiącu tego roku przeczytałaś/eś najwięcej książek?
Och, nie mam pojęcia :). Raczej nie robię w myślach żadnego podsumowania i nie zależy mi żeby przeczytać ich jak najwięcej, ponieważ najważniejsza jest przyjemność z czytania i czasami po prostu jakoś nie ma na to ochoty lub książka wymaga by czytać ją w wolniejszym tempie, a innym razem zdarza się, że czyta się ją jednym tchem. 
9. Twoje ulubione czasopismo?
Nie mam ulubionego czasopisma. Najczęściej czytam czasopisma dla kobiet jak Świat Kobiety, Poradnik Domowy czy Olivia. Tam znajduję to co mnie interesuje - ciekawe artykuły,porady,makijaż itd. Lubię też Skarb wydawany bezpłatnie przez drogerie Rossmann.
10. Interesujesz się modą?
Lubię przeglądać blogi szafiarskie czy czasopisma związane z modą i jak większość kobiet lubię kupować nowe ubrania, jednak nie podążam ślepo za modą - nie muszę mieć czegoś tylko dlatego, że jest teraz modne. Wybieram to co mi się podoba i pasuje do mojej sylwetki.
11. Wygrywasz 1 000 000 złotych. Co z nimi zrobisz?
Hmm, myślę, że na obecną chwilę dużą ich część przekazałabym rodzicom, aby pozbyli się wszelkich kredytów i nie musieli martwić się o pieniądze. Reszta prawdopodobnie została by odłożona na przyszłość np. moje studia oraz na "czarną godzinę". No i na pewno w początkowym szale radości wybrałabym się razem z mamą na duże zakupy :D.

Mam nadzieję, że dotrwaliście do końca i przeczytaliście moje odpowiedzi bawiąc się równie dobrze jak ja przy odpowiadaniu :). A teraz wyruszam do sklepu po składniki na pyszne,czekoladowe ciasto, a później zapowiada się piękne, słoneczne popołudnie z książką czego również Wam życzę :).

8 komentarzy:

  1. dotrwałam :) ciekawe odpowiedzi :)
    i życzę smacznego ciasta :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się, że mogłam przeczytać Twoje odpowiedzi na moje pytania :) Są interesujące ;)) Smacznego ciasta życzę! ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe odpowiedzi ;) Zawsze dobrze jest się o kim dowiedzieć czegoś nowego ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie też Basia otagowała. :) Fajna jest ta zabawa. :) Miło się czytało. :)

    Ciasto czekoladowe? Ja też chcę... :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe odpowiedzi :) Fajnie dowiedzieć się czegoś o blogerach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba wszyscy lubią "Dzieci z Bullerbyn";) Jak to już ktoś napisał - miło się czytało Twoje odpowiedzi;)

    OdpowiedzUsuń