piątek, 16 grudnia 2011

All I want for Christmas is you


Święta! Uwielbiam ten czas ♥. Został tylko tydzień. Jeszcze niedawno nie czułam tej świątecznej atmosfery, jednak udzieliła mi się po przesłuchaniu dwóch płyt świątecznych piosenek, pieczeniu pierniczków i coraz większej ilości prób do jasełek, które czekają mnie w poniedziałek ;). Jutro wyruszam na poszukiwanie prezentów. Muszę powiedzieć, że lubię gdy przed świętami w sklepach jest dużo ludzi. Nie przeszkadzają mi duże kolejki, bo czuć tę atmosferę, a każdy pozdrawia się ciepłym "Wesołych Świąt!". Choć w tym roku nie spędzam Bożego Narodzenia u siebie, a w górach, to na pewno nie zostawię domu bez świąteczno-zimowych dekoracji. Mimo, że jeszcze nie mam prezentów dla bliskich to przestałam odczuwać ten pośpiech, ponieważ wszystko sobie na spokojnie poukładałam. Mniej więcej wiem co "Lawendowa Mikołajka" sprezentuje bliskim :D . W dodatku problem z podarkami dla troszkę dalszej rodziny, którą odwiedzimy, sam się rozwiązał. Co sądzicie o słoiku konfitury pomarańczowej z etykietką i ozdobną wstążką(oto przepis)? Osobiście jestem fanką takich własnoręcznych prezentów. Jeszcze dziś zaczynam. Od tamtego roku nie wyobrażam sobie świąt bez sernika z makiem, który będę robić w czwartek. Gdyby tylko jeszcze zamienić te kałuże i ulewę w warstwy śniegu...
Dzisiaj niestety nie będzie recenzji, ale nie mogłam zapomnieć o cotygodniowym poście, poza tym chciałam podzielić się z Wami Bożonarodzeniową radością ;). To nie jest ostatni wpis przed świętami, już niedługo pojawi się nowa recenzja.
Tymczasem zostawiam Wam moją ulubioną,najcudowniejszą piosenkę świąteczną.

3 komentarze:

  1. Pysznie się zapowiada ta konfitura. Sama się nad nią zastanawiam:)
    Co do piosenek świątecznych, ja bym w życiu się nie zdecydowała na tę ulubioną...
    A kupowac prezenty w tłumie również uwielbiam:D

    OdpowiedzUsuń
  2. I piosnka świąteczna typowo xD I ja też już czuję ten nastrój - i nawet go wącham :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ahhh...kocham tę piosenkę, coraz częściej leci ona u mnie przez cały dzień:)

    OdpowiedzUsuń