wtorek, 28 maja 2013

Another suitcase in another hall

Jutro wyjeżdżam na długi weekend dlatego pojawiam się dziś z króciutkim wpisem :). Nie wyrobiłam się z tym co miałam zaplanowane, ponieważ do czasu wyjazdu musiałam załatwić kilka spraw, szczególnie dzisiaj - jutro mam ważny test, dlatego dopiero pod wieczór mogłam się tutaj pojawić. W każdym razie chciałabym życzyć Wam wszystkim udanych kilku wolnych dni i pięknej pogody (choć jak na razie nie dopisuje). I podzielić się z Wami cudowną piosenką! Nie musi trafiać w gust każdego, ale po prostu musiałam się z kimś nią podzielić, postanowiłam więc, że wstawię ją tutaj. Nie mogę przestać jej słuchać, całkowicie do mnie trafia :) Mam nadzieję, że spodoba się i Wam. Tymczasem jeszcze raz dobrego weekendu, wykorzystajcie te dni dobrze :).

2 komentarze:

  1. Ładna piosenka;) Nie zachwyciła mnie tak, jak Ciebie, ale zazwyczaj gustuję w innym rodzaju muzyki;)
    Życzę naprawdę udanego długiego weekendu;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny ma głos <3


    Pozdrawiam serdecznie,
    Gosiek
    http://blask-ksiazek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń